وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

محلی برای حل مسایل پیش روی معلمان

وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

محلی برای حل مسایل پیش روی معلمان

وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

"در دل من چیزی است ،
مثل یک بیشه ی نور ،
مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد
بدوم تا ته دشت ، بروم تا سر کوه .
دورها آوایی است ، که مرا می خواند ."
سهراب سپهری
*****
سلام دوستان گلمون...
ما در سال تحصیلی جدید پا به پای شما هستیم...وبلاگمون قراره به صورت تخصصی به مطالب و موضوعات پایه تحصیلی اول و دوم ابتدایی بپردازه...
در کنارش مقالات و مطالب دیگه ای هم در وبلاگمون قرار میدیم که ان شاالله مورد رضایتتون واقع بشه.
ایمیل ما :
dabestanenemone@chmail.ir
منتظر نظرات زیباتون هستیم...

کتابچه ی روانخوانی فارسی اول دبستان

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

با سلام و وقت بخیر به همراهان و همکاران گرامی

در این پست کتابچه ی روانخوانی شماره 1 رو تقدیم حضورتان می کنم که در 25 صفحه همراه با جلد و شامل بخش نشانه های 1 ( از نشانه ی م تا نشانه ی خوا) می باشد.

به امید خدا بخش دوم این کتابچه که شامل داستان هایی از بخش نشانه های 2 می باشد رو هم به زودی تقدیم حضورتان می کنم.

**دریافت این کتابچه با تخفیف ویژه از فروشگاه آنلاین دبستان نمونه**

دریافت کتابچه ی روانخوانی نشانه های 1

  • مجید مهدی خانی

نظرات  (۳)

سلام کتابچه شما رو دوست داشتم. خیلی خوب طراحی‌ شده. منتظر جلد دوم هستم 
با آرزوی سلامتی برای شما
پاسخ:
سلام.
ممنون از لطفتون...ان شاالله از دی ماه منتشر می کنم

سلام من دیروزکتابچه روانخوانی شما روباپرداخت اینترنتیی دانلودکردم امروزتودانلودها نیست دوباره باید واریز کنم

پاسخ:
سلام همکار گرامی.ممنون از حضورتون...
خیر.نیازی به پرداخت مجدد نیست.اگر آدرس ایمیلتون رو وارد کرده باشید به اونجا هم ارسال میشود.اگر نه شماره تلگرامتون رو به صورت خصوصی ارسال کنید تا مشکل رو حل کنم.
سلام به هکار عزیز خداقوت!
پیک روانخوانی شماره2کی آماده میشه؟
پاسخ:
سلام و خداقوت به شما همکار گرامی
ممنون از حضورتون...ان شاالله به زودی زود...شاید تا فردا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی