وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

محلی برای حل مسایل پیش روی معلمان

وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

محلی برای حل مسایل پیش روی معلمان

وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

"در دل من چیزی است ،
مثل یک بیشه ی نور ،
مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد
بدوم تا ته دشت ، بروم تا سر کوه .
دورها آوایی است ، که مرا می خواند ."
سهراب سپهری
*****
سلام دوستان گلمون...
ما در سال تحصیلی جدید پا به پای شما هستیم...وبلاگمون قراره به صورت تخصصی به مطالب و موضوعات پایه تحصیلی اول و دوم ابتدایی بپردازه...
در کنارش مقالات و مطالب دیگه ای هم در وبلاگمون قرار میدیم که ان شاالله مورد رضایتتون واقع بشه.
ایمیل ما :
dabestanenemone@chmail.ir
منتظر نظرات زیباتون هستیم...

پیک بهاری پیش از دبستان

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ب.ظ

با سلام و وقت بخیر خدمت همکاران گرامی

این پیک در 20صفحه به شکل رنگی و با طراحی فوق العاده زیبا مخصوص نوآموزان پیش دبستانی می باشد که توسط سرکار خانم فروغ تاجیک طراحی شده است. با خرید این محصول می توانید آن را به راحتی چاپ و تعطیلات نوروزی را برای نوآموزان خود پر از نشاط و شادی کنید...

مربیان عزیز پیش دبستانی برای تهیه ی این پیک زیبا و جذاب از لینک زیر اقدام نمایید...

دریافت پیک بهاری پیش از دبستان

  • مجید مهدی خانی

نظرات  (۳)

سلام ببخشید چرا من نمیتونم فایلو خریداری کنم

چرا بانک تجارت تو لیستتون نیست

باید من چیکار کنم

عجله دارم

پاسخ:
سلام.مشکلی برای خرید نیست.مجددا تلاش کنید
  • مرضیه مهدیزاده
  •  سلام ، من این فایل را خریداری کردم ولی هیچ ایمیلی برای دانلود نیامد ، چیکار باید بکنم 
    پاسخ:
    با سلام.
    بعد از انجام خرید لینک دانلود درهمون لحظه نمایش داده میشود و اگر آدرس ایمیل رو درست وارد کرده باشید به ایمیلتون ارسال میشود...
    اگر ارسال نشده از طریق پشتیبانی اطلاع دهید تا مجدد براتون لینک دانلود رو بفرستند.
    اگرم موفق به دانلود نشدید بفرمایید تا براتون بفرستم
    سلام
    من فایل رو خریداری کردم اما هر 6 بار در ساعت های مختلف مبادرت به دانلود کردم اصلا دانلود نمیشه ... لطفا فایل رو به ایمیل م بفرستین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی