وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

محلی برای حل مسایل پیش روی معلمان

وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

محلی برای حل مسایل پیش روی معلمان

وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

"در دل من چیزی است ،
مثل یک بیشه ی نور ،
مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد
بدوم تا ته دشت ، بروم تا سر کوه .
دورها آوایی است ، که مرا می خواند ."
سهراب سپهری
*****
سلام دوستان گلمون...
ما در سال تحصیلی جدید پا به پای شما هستیم...وبلاگمون قراره به صورت تخصصی به مطالب و موضوعات پایه تحصیلی اول و دوم ابتدایی بپردازه...
در کنارش مقالات و مطالب دیگه ای هم در وبلاگمون قرار میدیم که ان شاالله مورد رضایتتون واقع بشه.
ایمیل ما :
dabestanenemone@chmail.ir
منتظر نظرات زیباتون هستیم...

پیک نشانه ها ( شماره 1 - آ اول - ا غیر اول)

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ق.ظ

با سلام و صبح بخیر به دوستان و همراهان گلم

صبح زیبای پاییزیتون به خیر و شادی و پر از عطر خدا

خیلی از همکارا چون از ما زرنگ تر بودن در تابستان یک هفته زودتر بچه ها رو آوردن مدرسه و از این هفته نشانه ها رو شروع می کنند...خب منم گفتم پیک نشانه های شماره 1 که مربوط به نشانه ی آا هست رو چند روزی زودتر روی وبلاگ قرار بدم تا همکارای گلم استفاده کنند.

**فایل قابل ویرایش این کار بر روی فروشگاه قرار داده شده و میتونید از اونجا دریافت کنید...**


پیک نشانه های شماره 1

فایل قابل ویرایش پیک نشانه های شماره 1


سخن روز :

آدمی ساخته‌ی افکار خویش است فردا همان خواهد شد که امروز می‌اندیشیده است. (مترلینگ)

  • مجید مهدی خانی

نظرات  (۳)

سلام ... خدا قوت !
از این که امروز اینجا بودم خدا رو شکر می کنم ... لذت بردم
پاسخ:
سلام همکار گرامی.
ممنون از حضورتون.خداروشکر که رضایتتون رو جلب کرده وبلاگ.
امیدوارم بازم در اینجا ببینمتون و از نظراتتون استفاده کنم.حضورتون انرژی من رو بیشتر میکنه
لطفا

پاسخ:
سلام دوست عزیز.ممنون از حضورتان.من متوجه نشدم منظورتان کدام پیک هست.همه در سایت موجود است و به مرور تکمیل میشود.
عالی بود مرسی
پاسخ:
سلام.
ممنون خانم محمد پور
در فروشگاه به مشکل بر خوردید؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی