وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

محلی برای حل مسایل پیش روی معلمان

وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

محلی برای حل مسایل پیش روی معلمان

وبلاگ آموزشی دبستان نمونه

"در دل من چیزی است ،
مثل یک بیشه ی نور ،
مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم ، که دلم می خواهد
بدوم تا ته دشت ، بروم تا سر کوه .
دورها آوایی است ، که مرا می خواند ."
سهراب سپهری
*****
سلام دوستان گلمون...
ما در سال تحصیلی جدید پا به پای شما هستیم...وبلاگمون قراره به صورت تخصصی به مطالب و موضوعات پایه تحصیلی اول و دوم ابتدایی بپردازه...
در کنارش مقالات و مطالب دیگه ای هم در وبلاگمون قرار میدیم که ان شاالله مورد رضایتتون واقع بشه.
ایمیل ما :
dabestanenemone@chmail.ir
منتظر نظرات زیباتون هستیم...

پیک دنیای ریاضی ( شماره 4)

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ق.ظ

سلام به همکاران همچون گل و مهربونم...

ممنون از اینکه با پیامهای زیباتون منو دلگرم می کنید به ادامه ی کار 

دیروز کلی خسته بودم و نشد که ازتون تشکر کنم این بود که گفتم با پست جدید محبت های بی دریغتون رو یه کوچولو جبران کنم...

خب...خیلی از همکاران فصل یا همون تم 4 ریاضی رو هم تدریس کردن و الان منتظر پیک این فصل هستن.بون هیچ معطلی با افتخار پیک شماره 4 از سری پیک های دنیای ریاضی رو تقدیمتون می کنم.

توجه: فایل قابل تغییر کلیه پیک ها به مناسبت آغاز ماه محرم با تخفیف ویژه در فروشگاه قابل دریافت است.

پیک دنیای ریاضی شماره 4

فایل قابل ویرایش پیک دنیای ریاضی شماره 4


سخن روز :

به نتیجه رسیدن امور مهم، اغلب به انجام یافتن یا نیافتن امری به ظاهر کوچک بستگی دارد. (چاردینی)

  • مجید مهدی خانی

نظرات  (۱)

سلام کارتون عالیه . دستتون درد نکنه
پاسخ:
سلام دوست و همکار گرامی.
ممنون شما لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی